Bild 2

Bilar

Med denna bild vill jag få ut mycket vit färg för att stärka upp bilen och ljuset runt omkring.

jag gjorde detta genom att göra kopior av bakgrundens lager som jag ändrade färgblandningen på så att det skulle bli mycket vitare och ljusare, jag sänkte också ner den svarta färgen för att det vita skulle synas ännu bättre med det svarta

Man ser bilspåren bredvid bra som hör till temat bilar, jag tog bort nummerplåtens text med markering och färg penna för att det inte ska vara personligt, det är inte nödvändigt att se vem som äger bilen. Jag har lärt mig mer om olika ljusstyrkor och hur man kan få ut en starkare färg i photoshop. Jag är nöjd med bilden för att den är ljus men har ändå mörker som passar väldig bra i bakluckans glas.

Jag skulle kanske inte skulle förstärkt färgen så mycket som jag gjorde…

View original post 63 more words

Leave a Reply

